• 02:54
  • Momenteel gesloten
  • +31 (0)10 - 5 121 767

BSL Raambekleding - jaloezieen

Instagram logo Thuiswinkel waarborg keurmerk certificaat

0

€0,00

Menu
  • BSL Raambekleding
  • Home
  • Jaloezieën
  • Montage
  • Vragen
  • Moodboards
  • Outlet
  • Contact

Veel gestelde vragen

Jaloezieën Online bestellen

Via de website zonwering-jaloezieen.nl kunt u eenvoudig en snel online jaloezieën bestellen. Voor vragen tijdens uw bestelling staat onze klantenservice voor u klaar om u snel en adequaat te ondersteunen bij uw vragen.
Alles uitklappen | Alles inklappen

Jaloezieën

Kleurstalen aanvragen
 
Meetinstructies jaloezieën
 
Montageinstructies jaloezieën
 
Maximale breedte / hoogte jaloezieën
Wij kunnen de kwaliteit van onze horizontale jaloezieën garanderen tot een breedte van 300 cm. Met een maximale oppervlak van 6 m².

Bestellen

Uitleg bestelprocedure
Bestellen bij BSL Raambekleding kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Bestellen via BSL Raambekleding is heel eenvoudig:
  1. Ga naar het product van uw keuze;
  2. Kies een kleur voor het procuct;
  3. Voer uw gewenste afmetingen in, kies de bedieningszijde en kies uw gewenste type uitvoering;
  4. Maak eventueel nog een keuze uit de koordgewichten;
  5. Klik op de knop "Voeg toe aan mandje".
Mandje Heeft u alle artikelen van uw keuze in het winkelmandje geplaatst, dan kunt u in het overzicht van uw mandje de inhoud controleren. Hier kunt u desgewenst nog het aantal artikelen wijzigen. Bent u klaar met winkelen? Dan vult u uw adres- en bezorggegevens in, benodigd voor het afleveren van uw bestelling. Klik daarna op de knop “Afrekenen”. Bestelling controleren / Betaalwijze kiezen Controleer nogmaals uw bestelling, kloppen alle afmetingen en instellingen zoals u die heeft opgegeven. Vervolgens kiest u op welke manier u wenst betalen: direct met iDEAL, e-Maestro, Bancontact/MrCash, onder rembours bij aflevering aan de bezorger of met een normale bankoverschrijving achteraf. Let op! achteraf betalen via een bankoverschrijving bieden we alleen aan voor bestellingen met een maximaal orderbedrag van 250 euro. Lees hiervoor ook onze aanvullende betalingsvoorwaarden. Betalen Heeft u gekozen voor betalen via iDeal, e-Maestro, Bancontact/MrCash, Achteraf betalen of bank overschrijving, dan wordt u doorgestuurd naar ons betaalsysteem van onze partner Buckaroo. Volg de aanwijzingen op uw beeldscherm.
Bevestiging e-mail
In uw bevestigings e-mail staan de gegevens uit uw bestelling. Deze e-mail wordt binnen 15 minuten verzonden na het plaatsen van uw bestelling. Klik op Refresh of F5 op uw toetsenbord om de nieuwe e-mails in uw e-mailbox te ontvangen. Na ontvangst van de betaling zullen wij over gaan tot verzending van uw bestelling.
Wijzigen of annuleren van een bestelling
Wilt u een bestelling annuleren of wijzigen? Uw bestelde producten worden speciaal voor u op maat gemaakt, aan de hand van de door u opgegeven afmetingen en instellingen. Zodra uw bestelling is ingevoerd in ons opdracht-systeem kunt u uw bestelling niet meer annuleren of wijzigen. Voor op maat gemaakte jaloezieën is het standaard herroepingsrecht niet van toepassing (zie ook art. 8.2.a van de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel).
Herroepingsrecht
Het herroepingsrecht is niet van toepassing voor op maat gemaakte producten aan de hand van de door u opgegeven specificaties en wensen. Uw jaloezieën worden door ons speciaal voor u op maat gemaakt, u kunt bestelde jaloezieën dus niet retourneren onder het herroepingsrecht.

Bezorgen

Verzendkosten
Bestellingen binnen Nederland bezorgen we gratis. Bestellingen binnen België kosten €30,- extra. U betaalt dus geen verzendkosten. Als u kiest voor Remboursbetaling aan de bezorger, dan betaalt u voor deze aanvullende dienst €15,-.
Levertijd
Uw bestelling wordt binnen 72 uur bij u thuisbezorgd. Als u uw bestelling plaatst op vrijdag of zaterdag, dan nemen wij deze op maandag in productie. U ontvangt uw bestelling dan op dinsdag.
Track & Trace
Tijdens de verwerking van uw bestelling houden we u doormiddel van e-mails op de hoogte. De voortgang van uw bestelling kunt u ook volgen via de klantenservice pagina. Hier kunt u ook de e-mail instellingen controleren voor de status-updates die we u toesturen vanaf het moment van uw bestelling tot aan de aflevering bij u voor de deur.
Als u niet thuis bent
Wanneer een pakket door Trans-Mission niet bij u of de geadresseerde afgeleverd kan worden, dan ontvangt u een niet-thuis-kaart in de brievenbus. Met de gegevens op deze kaart kunt u contact opnemen met Trans-Mission om een persoonlijke afspraak te maken voor een geschikt bezorgmoment dat u wel thuis bent.

Betalen

Betalingsopties
Nederlandse klanten kunnen op volgende manieren betalen:

iDEAL - De gemakkelijkste is vooraf via iDEAL te betalen. iDEAL is beschikbaar voor alle klanten van ABN AMRO, Rabobank, ING Bank, SNS Bank, ASN-Bank, Van Lanschot Bank, Triodos bank en de Friesland Bank.

Rembours - Contant betalen bij aflevering. Bij deze betaalmethode betaalt u het verschuldigde bedrag contant aan de chauffeur van TransMission die het pakket bij u aanbiedt. Voor het gebruik van deze aanvullende dienst betaalt u €15,00 extra.

Achteraf - Sommige bestellingen komen in aanmerking voor de mogelijkheid om achteraf te betalen. U geniet dan een betalingstermijn van 14 dagen. U kunt dan zelf kiezen welke methode van betalen u wilt gebruiken om achteraf te betalen.

Belgische klanten kunnen op de volgende manieren betalen:

Maestro Online - De gemakkelijkste manier van direct online betalen.

Bancontact / MrCash - Online en direct betalen met de Bancontact/MrCash kaart.

Overboeking - U maakt het orderbedrag vooraf over via een bankoverschrijving,

Rembours - Contant betalen bij aflevering. Bij deze betaalmethode betaalt u het verschuldigde bedrag contant aan de chauffeur van TransMission die het pakket bij u aanbiedt. Voor het gebruik van deze aanvullende dienst betaalt u €15,00 extra.

Veiligheid en privacy
Al uw gegevens worden vertrouwelijk en beveiligd opgeslagen op onze beveiligde server. Zonwering-jaloezieen.nl houdt zich aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP). Het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) ziet er persoonlijk op toe dat persoonsgegevens zorgvuldig worden gebruikt en uw privacy ook in de toekomst gewaarborgd blijft.

Klachten

Klachtenprocedure
Als u vragen of klachten heeft over de door u bestelde producten, onze dienstverlening of als u ons graag om een andere reden wilt spreken. Dan kunt u ons bereiken via Telefoon: +31 (0)10 5 121 767 Email: info@bsl-raambekleding.nl Contact formulier: https://www.bsl-raambekleding.nl/contact Klachten die we via bovengenoemde manieren ontvangen, worden door ons binnen 14 dagen beantwoord. Als de behandeling van uw klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een uitgebreider antwoord kan verwachten. Geschillencommissie Thuiswinkel Mocht u het niet eens zijn met de manier waarop wij uw klacht hebben opgelost, dan kunt u uw klacht of geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dit is mogelijk via de website van de geschillencommissie op www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform op ec.europa.eu/consumers/odr.
Product beschadigd aangekomen
Het product is beschadigd aangekomen We leveren u kosteloos een nieuwe jaloezie. Neemt u alstublieft contact met ons op, voor verdere instructies. Met de levering van het nieuwe product ontvangt u ook een retoursopdracht voor het terughalen van het beschadigde product. Garantie en non-conformiteit Op al onze leveringen en producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dat wil zeggen dat u een product kunt verwachten wat datgene moet doen wat de u er in alle redelijkheid van mag verwachten.
  Staat uw vraag er niet bij, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
  • Jaloezieën
  • Veel gestelde vragen
  • Kleurstalen aanvragen
  • BSL Raambekleding
  • Meetinstructies voor jaloezieen
  • © 1990 - 2021 BSL Raambekleding - privacy | voorwaarden | Herroepingsrecht | Telefoon 010 5 121 767 (tijdens kantooruren)